2006/10/15

下戰書

手機那首 Aerosmith 嘅 angel 鈴聲突然響起,睇吓來電顯示,原來喺技術主任J 打嚟.寒暄一輪廢話之後,荒人道:「唉,依半年都提唔起勁操吓體能,上次打吓波都老抽... 」

技術主任 J 即時話 : 「係呀! 我就係想問你嚟緊嘅 渣打 仲玩唔玩? 我話你知啦,阿教統S 同私隱V 今年就一定唔咪我對手架嘞,睇吓你玩唔玩,如果今年你唔玩 10km,我就 join 我啲龍舟隊員玩全馬拉松架嘞! 你 30 號前通知我啦!」(30/10 前報名費平啲) .

嘩,言下之意,即係除咗荒人勉強可作他十合之將外,餘子皆不足道也! 咁即係連碩士J 同「長氣袋」電盈C (大熱門,可惜今年 2 月因病退賽,今屆應會捲土重來) 都唔放在眼內啫! 何解技術主任J 今年咁目中無人,氣焰凌人? 無他嘅,玩咗兩年龍舟,又玩埋 gym,下個月將會同社長T 參加 毅行者 (Trailwalker),唔著衫嗰時成個港男咁款,前排仲話報咗泰拳班遲吓上堂,佢係有資格串嘅!

雖然齋睇往績荒人理應唔使「卸」主任J 嘅,不過荒人久疏練習 (正式嚟講係久無練習),相反主任J 家陣狀態大勇兼夾來勢洶洶,真係此消彼長.技術主任J 公然叫陣搦戰,已經唔咪第一次.其實主任J 以前都唔咪嘢少架啦,記得有一年 sport day 社際 4*400m,主任J 喺第二捧喥追番哂第一捧落後嘅差距,仲帶離咗跑第二嗰位仁兄一段距離 ( 嗰位仁兄原本接捧時喺第一嘅,如果無記錯,主任J 接捧時應係排第三),跟住接主任J 嘅第三、四捧隊員就輕鬆帶埋落去仲贏埋添,要知嗰時被主任J 追過嗰隊嘅第三、四捧跑手正係新舊 400m 冠軍,可想而知主任J 嗰捧係贏得幾咁關鍵!

可憐嗰位被主任J「爬頭」嘅仁兄,賽後就梗係被眾人千夫所指啦,所以自此之後,當佢每逢見到主任J,都好似唔咪咁抬得起頭面對主任J 囉.



Aerosmith - Angel 按此 收聽
節目推荐:最緊要{正}字 - 不想像我們曾特首的「身同感受」或陳水扁
「罄竹難書」那樣鬧得如此尷尬,這個節目一定要收看.

No comments: