2006/10/13

施政報告

真想不到以藍天白雲為概念的 施政報告 封面會與本 blog 色調如此 match,哈哈!

政改方案、西九文娛、醫療融資、商品及服務稅等等一律欠奉,唯有講講以下幾點:

  • 文化創意產業方面,現有的電影發展委員會將會在明年過渡成為電影發展局,協助業界培訓人才、海外推廣、以及幫助解決電影界尤其是新進或中小型製作所面對的困難.政府實際將會投放多少資源並沒有提及.但對於一個正在式微的行業 (香港近年票房收益正逐年減少), 政府應否繼續投放大量資源「干預」? 而其成效又能否得以彰顯?
  • 個人遊 (自由行) 城市擴展至河北省石家莊、河南省鄭州、吉林省長春、安徽省合肥及湖北省武漢五個省會城市.上述五個城市總人口約 3700 萬,人均年收入約 1 萬元人民幣.
  • 最受爭論性議題 - 最低工資 - 暫以工資保障運動替代立法,若兩年後經檢討發現成效不彰,屆時將會落實最低工資.何謂成效不彰? 唔清楚.不過要知那些外判承辦商剝削工人招數層出不窮,譬如他們喜歡聘請年屆 65 歲或以上的清潔工 (因 65 歲或以上僱員其僱主無需為其供付強積金). 所以假若最低標準工資一旦落實,潔淨及保安的僱員平均年齡定會下降.不只 60 歲以上人士首當其衝被「邊緣化」,其影響亦會蔓延至 50 歲組群人士.

減價

前幾日無所事事,諗住去 三聯書店 打吓書釘,點知去到發覺竟然做緊減價,好! 一於大手掃貨,趁低吸納!希望可以由一個市井之徒搖身一變成為一個「偽文化人」.環目四顧,嘩!本本「顏如玉」赤裸裸呈現荒人眼前.依舖真係「士可忍,熟不可忍!」 好,一於決定一次過將川上春村嘅《東京奇譚集》、張戎嘅《毛澤東:鮮為人知的故事》、蔡根詮嘅《特區政治化妝術》、方卓如嘅《國金外望》以及近期 hit 爆嘅《歷史學家》同埋《The devil wears parda》一籃子放入 ....... observation list 喥!

基於缺乏彈藥關係,左挑右選,左計右計,最後都只係買咗以下兩本 :


  







  

至於 observation list 嗰啲貨,都係等特區政府圖書館出手或者等下次再減價先啦!  

3 comments:

mokit said...

孔少林個本係報紙印出黎,所以唔看了。

依家我看林少陽02年寫的捕捉細價股,圖書館有的借,4年後看番,是令一種味道。

Anonymous said...

而家先知道呢個正blog的存在~~
每晚又多個好去處喇~ thx~~

荒人 said...

因為孔少林個專欄開頭無睇,再加上減價後價格合理,故給予它「買入」評級,哈哈!