2006/10/18

全城圍「工」 港股技窮?

台灣百萬民眾發起「天下圍攻」倒扁行動,對岸的香港市民遙相呼應,也來一個天下圍「工」.全城市民頓變「暴民」,一家老少「圍抽」工商銀行.以下幾點為我近日所察覺:

  1. 除了旺角、觀塘裕民坊等傳統鬧市分行外,荒人見到就連新市鎮屋邨的銀行分行亦在店外擺放「攤檔」向市民派發工商銀行的申請表格及招股書.
  2. 荒人一位同僚本身沒有涉足股票市場,感覺上他屬於凡事謹慎、戒心比較重的一類人士.即使早前中行、招行相繼路演 (Road show) 上市,傳媒舖天蓋地大肆宣傳,亦不能獲得我這位同僚歡心.但今次工行集資,這位同僚竟表現出一副饒有興趣的樣子,主動向荒人詢問有關上網手續費用 、eipo 等事宜.可見這位 (1398) 號的「北方佳麗」,已經成功攻陷及俘虜港人之芳心,就連我這位同僚也對「她」青眼有加.
  3. 礙於工作期間不能上網,荒人平日唯有致電免費熱線查詢即時報價.當然因為免費關係,有時在交易時段內需要連續撥上四五次才能接通.但最近數天,我發覺要連續致電十次才能接通,甚至於在交易時段過後亦遇上線路繁忙的情況.這是否代表已入市的散戶或準備入市的散戶人數大幅飆升?

綜合以上三點所見,不知能否構成港股快將出現調整的一個危險訊號?

變形

噚晚咁蹺撞見啱啱放學嘅靚女Y,企係度傾咗陣偈.靚女Y 話:「你仲話走去跑渣打? 點解你個身形唔同哂架?」
「唔咪呀? 對上嗰次見你唔咪好耐之前咋喎! 可能今日件衫比較貼身啲啫. (自我安慰!?)」
「係囉,個身脹咗,同埋隻手臂粗咗,個膊頭啲肌肉好似無哂喎,搞到個膊頭斜哂咁. (A字膊!!)」 
「 係啦,完全無咩動力去做運動,放工之後返到屋企都唔願落街啦.不過磅數應該無乜點重度,應該係啲肌肉鬆咗.」
「不過你咁樣落去真係唔掂噃,我都係啦,近排少做咗運動好多.」
「但係你好似冇咩點肥到喎.」
「係咩? 哈哈!」 靚女Y 笑得花枝亂顫地問道.
「咁遲啲約埋一齊去跑步啦!」
「好.」

靚女Y 一番話真係聽到荒人心如鉛墜.唯一慶幸嘅係好彩塊面冇咩點肥到.如今之計,惟有著多啲 hip hop look 遮遮個身形先啦! 當然最緊要儘快進行地獄式操練 (希望可以).

不過,那種由低潮攀上高峰的感覺,我就是喜歡.

2 comments:

mokit said...

小心係要既,不過當年 d 新股,一日升幾倍,而家得 10%-20% ,都係濕濕姐。

荒人 said...

我都係估會唔會有個似樣啲嘅調整.