2006/08/12

金句摘錄

本周金句(排名不分先後):

  1. 「希望我係證券業最後一個壞人.」- 永業證券負責人業國基. (何謂壞人?請各「壞人」不嗇賜教)
  2. 某夜總會「媽媽生」以帶有鄉音的廣東話說:「如果收銷售稅 , 客人都北上去玩啦 , 我仲邊有得做?」 (既然佢帶有鄉音,啲客返佢老家玩,佢可以返番去搵食嘞)
  3. 港九舞廳夜總會聯合總商會總幹事陳輝語氣激昂:「一有呢個稅 , 全行都冇得撈 , 一於同我搞掂佢(銷售稅)!」 (此君戴上黑超 , 打開恤衫鈕指揮遊行,背靠一班頭染金毛、背有紋身的歡場人士 , 一邊「煲煙」, 一邊大聲叫囂 ,以振聲威!)
  4. 李澤楷對收購《信報》五成股權:「《信報》的作價(傳聞 2.8 億)唔算多,而日後編採絕對獨立運作。」(無計,佢叫李澤楷,你唔咪.就算你個名係,你老竇斷估唔會叫做李嘉誠!連網通都夠膽得罪,煲呔都唔敢,你敢唔敢?)
  5. 立法會議員劉江華:「你叫我保皇黨也好,總之我們就要站在此,寸步不移,一條修訂都不能通過,不能夠讓反對派破壞治安得逞﹗……議會什麼都可以玩,香港治安不能玩。如果連治安都玩,反對派議員是罪大惡極。」(江連日來遭傳媒口誅筆伐,竟然搞到一向形象 professional,elegant〔並不是某電視台阿姐級司儀自讚個種〕嘅 公民黨 主席余若薇都忍唔住拍檯拍櫈.此斯面貌之猙獰可厭,絕不遜於巴士阿叔陳乙東. 此二獠或可考慮合組「東華雙剎」,頂替達明一派同車欠石更開演唱會,實際啲搵真銀,起碼有華仁學生同維園阿伯做「粉絲」,好過成日發夢選特首同做保安局副局長啦)


------------------------------------------------------------------------

神鵰俠侶片尾曲 
江湖笑

江湖笑 恩怨了
人過招 笑藏刀 
紅塵笑 笑寂寥
心太高 到不了 

明月照 
路迢迢
人會老 心不老 
愛不到 放不掉
 

忘不了 你的好
 
看似花非花 霧非霧 
滔滔江水留不住 
一身豪情壯志 鐵傲骨 
原來英雄是孤獨 

江湖笑 愛逍遙 
琴豁蕭(愛或恨)酒來倒(都不要)
仰天笑 全忘了 
瀟灑如風 輕飄飄    

2 comments:

mokit said...

李澤楷: 我希望為傳播媒介出一分力。

我無言.....

首歌我都幾仲意聽

荒人 said...

現在唯有用時間來驗證李澤楷的人格誠信.

首歌我比較鍾意合唱版.