2007/08/28

男子組

車樓我點供晒 一身屁股的債
仲扮眼濕濕 扮晒o翕耷  
但係我都冇錢 點借錢你還欠債

老友咪嘆氣 我點幫你 baby   
振振兩臂拍拍背肌
打氣 baby 力要谷起   
想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛   
今天爭爭氣男子組靠你

老友咪放棄 放都o徙氣 baby  
振振兩臂 拍拍背肌 打氣 baby 
用腦谷起 一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌  
波波交俾你男子組靠你

老友我撐你 我梗幫你 baby 
振振兩臂 拍拍背肌 打氣 baby 
射到飛起 今天點可以話之你 
仲放飛機 爭番一口氣男子組靠你

* 各位男子組組員 抬起頭來 荒人願意身先士卒衝鋒陷陣 

No comments: